dimecres, 16 d’abril del 2008

Mapa del parc (diba)
Ruta (Palau Robert)

Indicacions:
Fins a Sant Cugat s'hi pot anar amb els ferrocarrils de la Generalitat. Un cop aquí seguiu les indicacions del segon link, passareu entre d'altres pel monestir, el pi d'en Xandri, can Borrell i Sant Medir. Deixeu les indicacions per anar a Vista Rica. Un cop aquí cal seguir la carretera com si anéssiu al Tibidabo, uns cent metres més enllà del trencall, a mà esquerra, hi ha una esplanada d'on en surt una pista que baixa a buscar la carretera de les aigües. Podeu seguir tota la carretera creuant la carretera de Vallvidrera fins arribar a sobre de Can Borrell, per on baixem per un carrer asfaltat després de tres corbes un petit corriol a mà dreta ens permet creuar el parc de l'Oreneta, finalitzant la ruta al monestir de Pedralbes. Si seguim el carrer de Pedralbes farem cap a la Diagonal.

Comentaris:
Ruta fàcil que es pot fer caminant o en bicicleta. Es passa per diversos edificis de gran valor històric, hi ha un fort contrast de vegetació i clima entre el Vallés i el Barcelonés. Les vistes sobre el vesant Vallés permeten diferènciar Montserrat, la Mola i el Montseny, sobre el vesant Barcelonés es tenen unes vistes privilegiades de la ciutat.